Tavoitteemme on selvä:

Haluamme tehdä KoRo: sta parhaan kestävää kehitystä tukevan elintarvikekaupan Euroopan markkinoilla - joka toimittaa suoraan tuottajalta kuluttajalle.

 

Tarinamme alkaa yhdellä henkilöllä, professori Faltinilla, ja hänen kirjaansa "Kopf schlägt Kapital", käännetty suomeksi sanoilla "Aivot vastaan pääoma". Professori ei vain inspiroinut meitä, näemme hänet yrityksen perustajana. Hänen ideoita ja konsepteja yritystoiminnan luomisesta ovat olleet keskeisiä KoRon perustamisessa. Tapasimme hänet ensimmäistä kertaa heti alkuvaiheessa ja kysyimme häneltä muutamia kysymyksiä haastattelussa.

01_Prof-Dr-Faltin5b339d60032ea

Tästä kirjasta otimme huomioon viisi periaatetta, jotka ovat vaikuttaneet toimintaamme:

1) Korkea laatu

02_Grossverpackungen5b339c3bf11c2

Laatu on etusijalla. Haluamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä, siksi kiinnitämme huomiota tuotteidemme makuun, niiden johdonmukaisuuteen, ulkonäköön, kokoonpanoon, pyrimme suosimaan luomua ja niin edelleen. Ajan myötä aiomme lisätä luonnonmukaisten tuotteiden osuutta valikoimastamme. Uskomme, että ilomme ei saisi olla ympäristön kustannuksella.

2) Suorat toimitukset

Tavoitteenamme on ostaa kaikki tuotteet suoraan tuottajalta. Aloitamme yhteistyöllä tukkukaupan kanssa ja tuotteen merkityksellisyyden testaamiseksi markkinoilla. Jos näemme tuotteen voimakkaan kysynnän, pyrimme lyhentämään sen reititystä.

Näin ollen me emme ainoastaan ​​opi paljon enemmän tuotteista, myös niiden tuotantoprosessista, jota me pystymme antaa tietoa suoraan asiakkaillemme tuotteistamme. Tuottajan kanssa voimme kehittää sitä ja parantaa sen kosteuspitoisuutta tai säilyvyyttä esimerkiksi.

Tuottajalle on myös erittäin tärkeää saada suoraa palautetta tuotteesta. Kuluttaja on yleensä rehellinen ja häikäilemätön, ja juuri sen avulla pystymme parantamaan ja kehittämään tuotteitamme. Vahvistamme liikesuhteitamme vahvan toimittajaverkoston rakentamiseksi ja tarjoamme tuottajille ja kuluttajille alustan, jossa he voivat käydä kauppaa suoraan ilman muita välikäsiä.

3) Suuret pakkaukset

Meille ei ole järkevää myydä tuotteita pienissä pakkauksisssa internetin kautta. Kun on kyse tuotteista, jotka kuluttajan on saatava säännöllisesti saataville keittiössä, on järkevämpää tarjota suuria määriä.

Pakkauksemme koko hyödyttää myös maanviljelijöitä, sillä niiden e tarvitse tuottaa pieniä ja suhteessa kalliimpia pakkauksia.

Meidän mielestämme tärkeintä on ennen kaikkea itse tuote, ei silmäänpistävä pakkaus: se on myös se, mikä lopulta kiinnostaa kuluttajaa. Lisäksi suurilla pakkauksilla on se etu, että ne muodostavat vähemmän jätettä ja vähentävät täyttöaikaa. Ne soveltuvat erinomaisesti verkkomyyntiin, koska tämä merkitsee toimitusta suoraan asiakkaalle, joka ei tarvitse kuljettaa paketteja.

4) Reilut hinnat

05_Preisentwicklung-Chiasamen

KoRo-konsepti voi toimia vain, jos voimme siirtää edellisen periaatteen avulla saavutetut kustannussäästöt asiakkaan maksamaan lopulliseen hintaan. Laadun on oltava edullinen.

Tiedämme, että tänään on hyvin helppo vertailla eri yritysten tuotteita. Siksi KoRo: n tavoitteena on tarjota tuotteillemme kohtuullinen hinta-laatu-suhde. Jokaisen kuluttajan olisi voitava luottaa siihen, että määritämme oikean hinnan, jotta he voivat luottaa KoRo-tuotemerkkiin.

5) Avoimuus ja avoin kommunikointi

Laadukkaiden elintarvikkeiden kysyntä kasvaa yhä enemmän. Tästä syystä KoRo on asettanut itselleen tavoitteen kommunikoida avoimesti jokaisesta tuotteesta: sen hinta ja sen kehitys, sen koostumus ja ominaisuudet ovat kaikki tietoja, joiden avulla kuluttaja voi saada paljon tarkempi käsityksen tuotteesta, jota hän kuluttaa.

Hintojen vaihtelujen syitä ei ole helppo ymmärtää. Jotta tämä olisi selkeämpää, KoRo esittää kunkin tuotteen sivulla graafin, joka ilmoittaa vaihtelun syistä. Lisäksi julkaisemme samalta sivulta tuotejäämien analyysin, jotta voidaan toisaalta tehdä näkyväksi Euroopan standardien noudattaminen ja toisaalta osoittaa, että tuotteemme on myyntikelpoinen.

 

Tags: KoRo, Wiki
Kirjoita näkemäsi merkit seuraavaan kenttään.

Tähdellä* merkityt kentät ovat pakollisia

Super-uutiset!

* Henkilötietojasi ei luovuteta kolmansille osapuolille, tilauksen voi perua milloin tahansa.