Usein kysyttyä

Olemme keränneet täällä yleisimmin esitetyt kysymykset. Jos et löydä vastausta kysymyksiisi, ota meihin yhteyttä. 

 

 

Tuotteet

 

Mistä löydän tietoa tuotteiden ravintoarvoista?

 

Kaikkien tuotteiden ravintoarvotiedot löytyvät sekä verkkosivuiltamme tuotekategoriasta että jokaisen tuotteen etiketistä.

 

Ovatko tuotteet sopivia allergikoille?

 

Emme voi taata, että kaikki tuotteemme sopivat kaikille allergikoille. Suosittelemme, että näytät kunkin tuotteen ainesosat lääkärillesi, jotta saat todellista ammattitaitoista neuvontaa.

 

Kuinka pitkään kuivatut hedelmät ja pähkinät säilyvät?

 

Yleisesti ottaen kuivatut hedelmät ja pähkinät säilyvät jopa 9 kuukautta. Jauheet säilyvät n. 1-2 vuotta. Pakkauksista löytyy parasta ennen päivämäärä, josta näet tuotekohtaisen säilyvyyden. Säilyvyyden parantamiseksi tulee tuotteet säilyttää kuivassa ja viileässä paikassa, suljetussa pakkauksessa ja suojattuna auringolta.

 

Ovatko tuotteemme raakaruokaa?

 

Emme voi taata, että tuotteemme ovat raakaruokaa. Osaa tuotteista kuivataan aurinko- tai uunikuivausmenetelmällä, jotta tuotteista saadaan haluttu kosteus pois. Auringossa kuivatessa lämpötilat voivat nousta varsjossa usein yli 40°C ja auringossa yli 60°C. Uunissa kuivattaessa keskilämpötila on 60°C. Joidenkin pähkinälajien päälle on kaadettu kuumaa vettä, jotta ne saadaan helpommin auki.

 

Onko mahdollista saada tuotenäytteitä?

 

Valitettavasti näytteiden lähetys ei ole mahdollista logistisista syistä.

 

 

Toimitus

 

Mihin toimitatte ja kuinka kauan tuotteiden toimittaminen verkkokaupastamme kestää?

 

Katso toimitusmaat ja niiden toimitusajat tästä.

 

 Kuinka paljon tuotteiden toimittaminen maksaa?

 

Näet tuotteiden toimitushinnat eri maihin tästä.

 

Voinko määrittää eri toimitusosoitteen kuin laskutusosoiteen?

 

Kyllä, kun annat henkilötietosi ennen maksamista, voit syöttää toisen osoitteen. Sen jälkeen valintse: "Toimitusosoite ei vastaa laskutusosoitetta."

 

 

Maksaminen

 

Mitkä ovat eri maksutavat?

 

Mahdollisia maksutapoja on useita, löydät lisätietoja täältä.

 

Ovatko kaikki maksutavat turvallisia?

 

Kyllä, kaikki maksutavat ovat turvallisia. Kaikki maksutavat ovat TÜV: n hyväksymiä ja salattuja tunnustettuja yrityksiä.

 

Miten saan maksettua lahjakortilla?

Ostoskorista löydät kohdan lahjakortti, johon voit kirjoittaa lahjakortissasi olevan koodin. Ostotapahtuman jälkeen lahjakortin lunastaminen ei ole mahdollista.

 

 

Tuotteet ja tilaukset

 

Entä jos KoRo:lta tilatut tavarat saapuvat vahingoittuneina?

 

Tällaisessa tilanteessa pyydämme sinun ottamaan kuvia vaurioituneista tuotteista ja lähettämään ne meille viipymättä osoitteeseen service(at)koro-shop.fr. Sovimme sitten yhdessä jatkotoimenpiteistä.

 

Milloin tiedän, että tilausprosessi on valmis?

 

Saat tilausvahvistuksen heti tilauksen päätyttyä.

 

Onko minun välttämätöntä rekisteröityä tai luoda tili voidakseni tilata tuotteita KoRo:lta?

 

Ei tarvitse. Sinulla on mahdollisuus suorittaa tilaus vierailijana. Valitse tällöin "ei asiakastiliä" maksuvaiheessa.

 

Super-uutiset!

* Henkilötietojasi ei luovuteta kolmansille osapuolille, tilauksen voi perua milloin tahansa.