Tilaa uutiskirjeemme ja saat 5% alennuskoodin seuraavaan tilaukseesi!

KoRo-asiakastuki

Tässä osiossa autamme sinua kaikissa kysymyksissäsi.

Alennuskoodi ei toimi

Yleisesti ottaen tarjoamme vain -5% arvoisia alennuskoodeja. Näitä suuremmat eivät todennäköisesti ole meidän laatimia. Jos olet onnekas lahjakortin omistaja, ota huomioon viimeinen voimassaolopäivä. Yhden tilauksen yhteydessä voit käyttää vain yhtä alennuskoodia / lahjakorttia.

Voinko lisätä poikkeavan toimitusosoitteen?

Kyllä, voit lisätä poikkeavan toimitusosoitteen tilatessasi kohtaan "Poikkeava toimitusosoite". Voit muuttaa toimitusosoitteen niin kauan kuin työstät tilaustasi. Kun tilauksen tila on "lähetyksessä" ei toimitusosoitetta voi enää muuttaa.

Tilauksen peruutus

Jos haluat perua tilauksen, ota meihin yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta.

Mikä on nopein maksutapa?

Kun maksat Paypalillä, teet tilisiirron, maksat pankkikortilla tai laskulla osa- tai kokonaismaksulla näemme nopeimmin maksusi ja tuotteesi vapautetaan mahdollisimman nopeasti toimitukseen.

Tilasin useamman kerran. Onko mahdollista yhdistää tilaukset?

Tilausten käsitteleminen tapahtuu täysin automaattisesti, joten tämä ei valitettavasti ole mahdollista.

Kuinka pitkään kuivatut hedelmät ja pähkinät säilyvät?

Yleisesti ottaen pähkinät ja kuivatut hedelmät säilyvät käyttökelpoisina jopa 9 kuukautta. Jauhemuodossa olevat tuotteet säilyvät yleensä 1-2 vuotta. Löydät pakkauksista tuotteiden parasta ennen -päiväykset. Säilyvyyden takaamiseksi tuotteet tulee säilyttää kuivassa ja viileässä. Tuotteet tulee säilyttää ilmatiiviissä astiassa ja auringon valolta suojattuna.

Sain väärän tuotteen / Tuote puuttuu / Väärä paketti

Myös hyvässä ja tehokkaassa logistiikassa voi sattua virheitä. Jos jokin tuote puuttuu tai sait vääriä tuotteita, kerro meille asiasta lomakkeen kautta, jotta voisimme auttaa mahdollisimman nopeasti.

Ovatko tuotteemme raakaruokaa?

Emme voi taata, että tuotteemme ovat raakaruokaa. Tuotteet kuivataan auringossa tai uunissa, jolloin haluttu määrä nestettä poistetaan. Auringossa kuivatessa lämpötilat nousevat usein jopa 40 asteeseen varjossa. Voidaan olettaa, että tuotteet kuivuvat auringossa 60 asteessa. Myös uunien keskilämpötila on n. 60 astetta. Lisäksi joidenkin pähkinöiden särkemiseen käytetään kuumaa vettä avuksi.

Miksi paketissa on niin paljon ylimääräistä paperia?

Olemme aikaisemmin yrittäneet käyttää mahdollisimman vähän paperia. Valitettavasti tästä syystä tuotteet, varsinkin lasipurkit, vahingoittuivat useasti. Säästääksemme aikaa ja toimitusmatkoja, sekä välttääksemme pettyneitä asiakkaita, päätimme käyttää paketissamme hieman enemmän täyteainetta.

Voinko lisätä alennuskoodin vielä tilaukseen jälkikäteen?

Ei, alennuskoodia ei voi lisätä, kun tilaus on tehty. Voit kuitenkin peruuttaa tilauksesi sen ollessa vielä käsittelyssä ja tehdä sen sitten uudelleen käyttämällä alennuskoodia. Voit tehdä tämän napsauttamalla seuraavaa linkkiä: /cancelOrder

Ovatko kaikki maksutavat turvallisia?

Kyllä, kaikki maksutavat ovat turvallisia. Kaikki ovat tunnettujen yritysten tarjoamia, TÜV-tarkastettuja (saks. Technischer Überwachungsverein: Saksalainen katsastuslaitos) ja salattuja.

Mistä löydän tuotteiden ravintosisällön?

Jokaisen tuotteen kohdalla on ravintosisältö kuvauksen alla.

Soveltuvatko tuotteenne allergikoille?

Emme voi taata, että jokainen tuote soveltuu jokaiselle allergikolle. Tarkista tuotteiden sisällöt ja kysy ammattimaista neuvoa lääkäriltä.

Toimitusaika ja lähetyksen seuranta

KoRo toimittaa nyt tuotteitaan koko Eurooppaan. Toimituksen hinta ja kesto saattaa kuitenkin vaihdella maakohtaisesti. Suomessa toimitamme tilauksesi DHL:llä tai UPS:llä valintasi mukaan. Arvioitu saapumisaika on 6-8 arkipäivää. Tilauksemme lähtevät liikkeelle Berliinistä varastoltamme, jossa ne pakataan valmiiksi lähetystä varten. Saksassa pakettien kuljetuksesta valtion rajalle vastaa DHL, jonka jälkeen tilaukset annetaan eteenpäin kussakin maassa toimivalle kuljetusyhtiölle. Kun olemme luovuttaneet paketin kuljetusyhtiölle, saat seurantakoodin, jonka avulla voit seurata lähetyksen tilaa milloin tahansa. Tilaukset viikonloppuisin ja juhlapyhinä lähetetään seuraavana arkipäivänä.

Haluan tehdä tuotereklamaation

Teemme parhaamme valitessamme tuotteita, mutta makuja on monia, ja siksi voi olla, että jokin ei juuri sinua miellytä. Lisäksi valikoimamme koostuu suurimmaksi osaksi luonnollisista tuotteista, ja vaikka niiden on läpäistävä tiukka laatu-testi, voivat ne välillä olla puutteellisia. Lähetä meille tilauksesi tiedot sekä kuva tuotteesta lomakkeen kautta.

Tilasin lahjakortin, mutten ole saanut sitä vielä

Lähetämme lahjakortit digitaalisessa muodossa annettuun sähköpostiosoitteeseen. Lähetämme lahjakortin pian tilauksen maksamisen jälkeen. Muista tarkistaa myös roskapostikansio.

Mihin maihin toimitatte?

Suomi, Itävalta, Belgia, Tanska, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Portugali, Espanja, Ruotsi, Sveitsi, Bulgaria, Kroatia, Tsekki, Viro, Kreikka, Unkari, Latvia, Liechtenstein, Romania, Slovenia ja Iso-Britannia.

Tarjoaako KoRo tuotenäytteitä?

Valitettavasti emme voi kustannus- ja pakkausmateriaalisyistä tarjota tuotenäytteitä. Emme voi myöskään tehdä poikkeuksia, sillä elintarviketurvallisuuden takia on kielletty siirtämästä tuotteita muihin pakkauksiin omin käsin.

Unohdin tilata jonkin tuotteen. Onko tuotteen lisääminen tilaukseen jälkikäteen vielä mahdollista?

Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita tehtyyn tilaukseen, koska niiden käsittely on täysin automatisoitua. Voit kuitenkin peruuttaa tilauksesi sen käsittelyn aikana ja lisätä sitten kaikki haluamasi tuotteet uuteen tilaukseen. Voit tehdä sen täällä: https://www.koro-shop.fi/yleiset-kysymykset

Haluan palauttaa pakettini / tuotteita

Jos sinulla on kysyttävää palautuksiin liittyen, täytä alla oleva lomake.

Tahnapurkista ei kuulu loksahtavaa ääntä kun sen avaa ensimmäistä kertaa tai siinä ei ole sinettitarraa

Pähkinätahnamme tulevat eri tuottajilta, ja heillä on erilaisia menetelmiä pakkausten suhteen. Osa tahnapurkeistamme avautuu helpommin kuin mihin monet ovat tottuneet, ja tämä voi tuntua omituiselta. Tämä on kuitenkin tarkoituksenmukaista eikä vaikuta tuotteen hygieniaan tai säilyvyyteen. Myös sinettitarraa käytetään vain osassa tuotteitamme.

PayPal maksutapana

PayPal on kätevä maksutapa, jolla saat tehtyä ostoksia verkossa muutamalla klikkauksella. 80% online-asiakkaista käyttävät PayPalia, sillä sen avulla maksaminen on helppoa ja nopeaa. Tilausprosessin jälkeen maksu tapahtuu yhdellä klikkauksella PayPal-tilisi kautta. Mitä nopeammin maksusi tulee perille, sitä nopeammin saat tilatut tuotteesi. PayPal on ollut olemassa yli 10 vuotta. Nykyään PayPalilla on yli 230 miljoonaa käyttäjää yli 190 valtiossa.

Minulla on yleinen kysymys

Voit esittää kysymyksesi seuraavan lomakkeen kautta.

Missä on pakettini / lähetyksen seuranta

Jos sinulla on kysymyksiä lähetykseen liittyen, täytäthän alla olevan lomakkeen. Välillä esimerkiksi seurantanumero ei toimi tai et ole saanut seurantanumeroa sähköpostitse. Otathan huomioon, että jos valitsit maksutavaksi etukäteismaksun, lähetämme pakettisi vasta maksun suorittamisen jälkeen.

Mistä löydän kentän johon koodi syötetään?

Mene oikealla yläreunassa olevalle ostoskärryn kohdalle niin näet kentän "lisää alennuskoodi". Toinen mahdollisuus on muokata ostoskärryä. Viimeisessä vaiheessa tilausta koodin lisääminen ei valitettavasti enää ole mahdollista. Jos tilausta ei ole tehty loppuun asti, voit mennä takaisin ostoskärryyn ja lisätä vielä koodin.

Milloin haluamani tuote on taas saatavilla?

Jos kyseisen tuotteen kohdalla ei alla lue milloin se on taas saatavilla, emme valitettavasti pysty ennakoimaan milloin tuote on taas saatavilla. Välillä tuotteen saatavuus on riittämätön huonon sadon takia tai kaudesta riippuen. Teemme parhaamme hankkiaksemme tuotteita taas varastoon mahdollisimman nopeasti. Voimme ilmoittaa sinulle sähköpostin kautta kun tuote on taas saatavilla. Ole hyvä ja täytä kyseisen tuotteen kohdalla oleva kenttä.

Mistä löydän tuotekohtaisia kysymyksiä?

Tietoja alkuperämaasta, ainesosista, allergeeneista jne. löydät verkkokaupasta jokaisen tuotteen kohdalta. Melkein jokaisesta tuotteesta löytyy niin sanottu tuotespesifikaatio, joka sisältää tuotekohtaista tietoa. Jos et sieltä löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä täyttämällä lomakkeen.

Pakettini on vahingoittunut

Jos pakettisi on vahingoittunut, eli jos pakkaus on auki tai rikki, täytä alla oleva lomake, jotta voisimme auttaa mahdollisimman nopeasti.

Mistä tiedän, milloin tilausprosessi on suoritettu loppuun?

Saat tilausprosessin päädyttyä tilausvahvistuksen.

Lahjakortti

Onko sinulla lahjakortti, jolla haluat maksaa seuraavan tilauksesi? Voit lunastaa lahjakorttisi ostoskorissa. Jos lahjakortti ei kata koko summaa, voit valita lisäksi toisen maksutavan maksaaksesi jäljelle jäävän osuuden. Jos et käytä lahjakortin koko arvoa kerralla, jää lahjakortille arvoa käyttöön myöhemmäksi. Voit käyttää sitten loput lahjakortin arvosta seuraavalla kerralla syöttämällä numerosarjan taas ostoskorissa olevaan kenttään.