Tilaa uutiskirjeemme ja saat 5% alennuskoodin seuraavaan tilaukseesi!

KoRo:n arvot

KoRo perustettiin vuonna 2014, ja sen tavoitteena on tuoda laadukkaat tavarat reiluun hintaan kaikkien saataville jättämällä ylimääräiset kaupan vaiheet väliin. Tähän pyrimme tehokkailla prosesseilla sekä yksinkertaisesti suunnitelluilla säästöpakkauksilla. Yrityksemme aloitti tästä ajatuksesta lähes yhdeksän vuotta sitten. Tänä päivänä KoRo erottuu kilpailijoista tehokkailla säästöpakkauksilla, ainutlaatuisilla tuotteilla, kuten taateli-hasselpähkinälevitteellä, erityisillä pähkinätahnoilla, laajalla valikoimalla välipaloja ja muilla erikoistuotteilla, joita ei yleensä löydy perinteisistä supermarketeista. Visiomme on tulla Euroopan parhaaksi elintarvikkeita myyväksi verkkokaupaksi ja laajentua maailmanlaajuisesti. Tämän saavuttamiseksi noudatamme seuraavia arvoja:

Intohimo

Sydämemme sykkii herkulliselle ja laadukkaalle ruoalle! Haluamme välittää tämän intohimon asiakkaillemme ja tarjota heille parhaita mahdollisia tuotteita, jotka innostavat myös heitä. Tuotteiden on maistuttava hyvältä, oltava turvallisia ja vakuuttavia, ilman monia lisäaineita. Siksi laatu on KoRo:lla etusijalla. Hankinnasta ja laadusta vastaavat tiimimme soveltavat tätä periaatetta tuotteisiimme joka päivä ja luovat näin KoRo:n ytimen: yksinkertaiset, hyvät tuotteet.

Uteliaisuus

Vähittäiskaupan uudenlainen ajattelu: tarjoamme herkullisia ja innovatiivisia tuotteita kaikkialta maailmasta ja tuomme asiakkaat lähemmäs tuottajia ja tuotteita. Haluamme luoda uusia uria elintarvikekaupan muuttamiseksi ja etsimme aina kestävämpiä ratkaisuja. Suuri tavoitteemme on hankkia kaikki tuotteet ilman kiertoteitä ja olla mahdollisimman lähellä suoran kaupan käsitettä.

Läpinäkyvyys

Haluamme tiedottaa asiakkaille yrityksestä, tuotteista, hinnoista ja pakkauksista ja edistää siten avointa viestintää. Meille on tärkeää tarjota realistisia näkemyksiä kaupan alan yrityksen arjesta ja päätöksistä. Haluamme myös tarjota asiakkaille mahdollisuuden tehdä tietoon perustuvia ostopäätöksiä, sekä tutustua tarkemmin elintarvikkeisiin, niiden ainesosiin ja alkuperään.

Rehellisyys

Luodaksemme luottamusta meihin yrityksenä, seisomme sanojemme takana. Kerromme avoimesti heikkouksistamme ja välitämme vain ne arvot, joiden mukaan itse toimimme - kaunistelematta asioita. Olemme jo pitkään ottaneet etäisyyttä esimerkiksi alennuskampanjoihin, sillä tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme pysyvästi reilut hinnat. Pysymme uskollisina tälle. Nykyään joudumme kuitenkin tekemään tuotteista alennuksia ylijäämävarastojen vuoksi. Tämä alennusluokka tai joulun jälkeiset adventtikalentereihin kohdistuvat alennuksemme ovat KoRolle epätyypillisiä, mutta ne auttavat torjumaan ruokahävikkiä. Myöntämällä virheet - kuten sen, että olemme liian jääräpäisiä alennusten suhteen - voimme päästä eteenpäin. Tällä rehellisyydellä haluamme vaikuttaa pysyvästi elintarvikekauppaan.

Kestävä kehitys

Haluamme yhdistää taloudellisen ja ekologisen kestävyyden, jotta voimme innostaa asiakkaitamme pitkän aikaa. Käsityksemme mukaan nämä kaksi näkökohtaa ovat riippuvaisia toisistaan ja kietoutuvat tiiviisti toisiinsa, sillä ilman taloudellisia resursseja emme voi toteuttaa kestäviä toimenpiteitä.